Mælk & Mad

SK0LEMÆLK

For at få skolemælk til dit barn bestiller og betaler du via abonnement på skolemælk.dk. Her skal du oprette dig som "ny kunde" og følge anvisninger til slut bestilling. Du skal blot foretage én bestilling, som så automatisk fornyes 2 eller 4 gange årligt, afhængig af hvilken abonnementstype der vælges. Du kan sætte mælken på pause, hvis dit barn holder ferie uden for skolernes ferier og skifte til en anden mælketype, hvis du har behov for det. Der er tilmelding fra uge til uge, og har du spørgsmål om mælk og om ordningen, kan du finde svar på skolemælk.dk.

På skolen er der en mælkeansvarlig, som sørger for, at mælken deles op i klassesæt. Herefter er det klassens mælkeduks, der sørger for at hente mælken til klassens elever.

Endelig tilbydes, at skolen kan deltage i Skolemælks fællesskab og sundhedsfremmende aktiviteter, bruge undervisningsmateriale og ansøge om skolemælkslegat. Læs mere på siden https://www.edutainmenthuset.dk/

KANTINE /MAD

På Grünersvej findes Holte Skoles kantine 'MADKASSEN'. , som drives af Skolekantine.dk. Kantinen leverer mad til begge skolers matrikler. Her laves der mad til bestilling via Skolekantine.dkFor at bestille mad skal du oprette dig som kunde.

Mad skal bestilles inden kl. 7.00. til levering samme dag. Har du spørgsmål til kantinen, kan de træffes på telefon 4611 4558 i hverdagen mellem kl. 7.30 - 15.30.

Kantinen er åben alle skoledage fra kl. 7.00 - 8.15 og igen fra kl. 8.30 - 12.15 og fra kl. 12.30 - 15.30 og tilbyder salg af boller og yoghurt, mellemmåltider og frokost. I kantinen er det også muligt hver tirsdag, onsdag og torsdag, at købe dagens varme ret.

Se Fødevarestyrelsens Smiley-rapporter